maanantai 31. elokuuta 2015

RoSkaA

Kuinka moni häpeää roskaruoan ostamista? Minä ainakin. Tiedän, että aika lapsellista hävetä ruoan ostamista, mutta minäpäs perustelen. Tänään sain tähän inspiraation kotimatkalla lähikaupasta kotiin. Minulle on useita kertoja (en tiedä onko tää vaan mun tuuria mutta silti) tapahtunut niin, että olen mennyt kauppaan ostamaan jotain epäterveellistä, koska let's face it syksy tulee taas ja koulustressi painaa päätä. Sitten ostan tyyliin suklaalevyn ja karkkipussin (koska suklaalevy menee nopeasti ja karkkipussit on liian yksitoikkosia) ja söpö poika kävelee vastaan, tullut varmaan jostain treeneistä ja ostaa ehkä jonkun pähkinäpussin ja sitten sä vään tönötät siinä jonossa ja kaivat puhelimen esiin ja siinä sitten rupattelet olemattomalle ihmiselle omista liikuntasuorituksista ja kuinka rankat viime treenit olivat. Ai että. Sitten vielä se, että mulla asuu sukulaisia samassa "kylässä" ja sitten törmäät niihin sipsipussi kädessä ja yrität siinä sitten selitellä, että ne on johonkin nyyttäreihin. Hah juupa juu! Kouluruoka ei maistunut yhtään ja kotona jääkaappi on vaan täynnä kasviksia ja niitä ei yhtään tekisi mieli.

Nautin terveellisestä ruoasta ja syön usein terveellistä ruokaa ja ulkoilen ja kuntoilen paljon, joten älkää nyt huolestuko elämäntapani ovat ihan kunnossa! ;) Mutta niin kuin mainitsin, minun tuurillani aina kun ostan jotain epäterveellistä kaikkihan sen huomaa. En häpeä älyttömästi, mutta välillä omatunto roskaruoan ostamisesta alkaa kolkuttamaan.

Mielipiteitä?

Nina. xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti